Геннадій Курочка тримав бронзового лева на міжнародному фестивалі реклами “Канські Леви”

20.06.2017

Геннадій Курочка тримав бронзового лева на міжнародному фестивалі реклами “Канські Леви”

Геннадій Курочка, керуючий партнер CFC Consulting та співзасновник Українського кризового медіа центру, отримав бронзового лева на міжнародному фестивалі реклами “Канські Леви” за проект Українського кризового медіа центру - “Свідок”, в категорії Lions Entertainment. Вперше за 26 років Україна отримала нагороду на міжнародному фестивалі реклами “Канські Леви”. “Для українського рекламного та піар-суспільства це прорив. Нарешті ми розірвали замкнуте коло, яке багато років не дозволяло нам підійматися вище шорт-листа”,- зазначив Геннадій Курочка. Фото:http://www.huffingtonpost.com