Компанія CFC Consulting стала офіційним інформаційним партнером пісенного конкурсу Євробачення-2017

22.05.2017

Компанія CFC Consulting стала офіційним інформаційним партнером пісенного конкурсу Євробачення-2017

Компанія CFC Consulting стала офіційним інформаційним партнером пісенного конкурсу Євробачення-2017. Протягом двох місяців команда з понад 50 професіоналів у галузі стратегічних комунікацій працювала заради досягнення однієї мети: продемонструвати Європі та світу найкращі сторони України та українців.

Для Євробачення-2017, CFC провели успішну піар-кампанію, завдяки якій був втілений у реальність проект "Арка Розмаїття" - декорування Арки дружби народів кольорами веселки. До проведених акцій компанії також належить створення таких об’єктів, як Арт-Літак в аеропорту "Жуляни", банер на будинку профспілок "Свобода - це наша релігія", банер «Бокс і шахи – наші національні види спорту!" на виході з аеропорту Бориспіль, виставка «Діячі України» в аеропорту Жуляни, виставка #FeelSafe, офіційне відео Євробачення 2017 - «Celebrate Diversity», мотопарад "Свобода різноманіття" в Києві та відеопроект «Три характеристики Євробачення 2017».

Фото: http://esctoday.com